Різниця між моторами E-tec першого та другого покоління. Що змінилося?

 

Etec g2 lineupДля тих, хто взагалі незнайомий з технологією E-tec в двох словах розкажемо принцип дії моторів, побудованих за цією технологією. Всі мотори – двотактні. Завдяки особливій форсунці, комп’ютеру, що відповідає за впорскування та високому тиску в камері згорання вдається досягти надзвичайно точної кількості суміші бензин/повітря та моменту її займання. Як результат – повне згорання суміші, а значить малі викиди, високий ККД, а враховуючи те, що мотори все ж таки двотактні, до цього додається менша у порівнянні з чотиритактниками вага, та трохи менший розмір самого двигуна, а також високі розгінні характеристики. Більш детально про технологію Є-Тек можна прочитати в цій статті.
Перші такі двигуни з’явилися в 2003 році, і от, в 2014 було презентовано мотори Evinrude E-TEC другої генерації (скорочено G2). Тут варто зазначити, що всі переваги моторів E-TEC порівняно з чотиритактними конкурентами починають бути особливо kamera g2відчутними на моторах від 130 сил та вище, а отже не дивно, що в новій лінійці були презентовані мотори в потужностях 200, 225, 250 та 300 кінських сил, всі з об’ємом 3,4 л. Що нового:
- Нова камера згорання та форма поршнів
- Новий більш потужний комп’ютер
- Evinrude і раніше використовував матеріали, розроблені спільно з спеціалістами NASA (авіакосмічне агентство США), в G2 таких матеріалів використовується ще більше
- Всі випускні вікна винесені на один бік головки (зменшення вібрації)
- Перемикання передач – електромагнітне
- Новий механізм трім підйому, а також нова система автоматичного регулювання кута нахилу двигуна в залежності від обертів
- Новий механізм повертання двигуна, вбудований в сам моторevinrude G2 priladi
- Новий блок підвіски
- Нова більш досконала форма редуктора та каналів водозабору
- Більш потужний генератор
- Новий дизайн верхнього ковпака
- Нові інформаційні прилади та прилади керування. Цікаве відео
- Величезний вибір кольорів як самого ковпака так і всіх смужок і смужечок на ньому

Що маємо на виході (як розуміє читач вся інформація взята з офіційних каталогів та захопливих відгуків інших тестувальників)
- Збільшений крутний момент, що одразу відчувається. Значні прискорення.
- Ще краща паливна ефективність (правда у порівнянні з конкурентами максимальна різниця в кращий бік відзначається в діапазоні обертів 2500-3500)
- Безтросове керування моторами набагато легше працює із спаркою.
- Повна відсутність запаху вихлопу
- Кут відкидання збільшено до 81 градусу
- Більша гарантія (5 років та 500 годин до першого ТО – на ринку США)

evinrude g2 komander odinДля прикладу наведемо дані з тестування мотора Evinrude G2 250 к.с.
Човен - Ranieri Sport Touring 2 (вага без мотора 700 кг), гвинт – нерж 19’’, навантаження 5 чол + 150 л.пального

Оберти, об/хв Швидкість, км/год Витрати, л/год
1000 4,6 1
3000 21,5 20,5
3500 41,9 23,5
4500 63 39
5800 90,7 83,4

 

Денис Стежко спеціально для сайту evinrude.com.ua 10/03/2016